Main img


Stres kao novi evolutivni izazov
U današnje vreme velikog ubrzanja i stalnog delovanja često se osećamo preplavljeni informacijama, novim tehnologijama kao i zahtevima koje svakodnevno ispunjavamo.
-Takva svakodnevica često kreira krug uznemirenosti, brige I teskobe.
-Tempo zahteva rad na više koloseka, često i istovremeno - život na "auto-pilotu".
-Posledice su: stalni umor, iscrpljenost, pad koncentracije, energije I motivacije.

Kroz program Mindfulness-a, a prvenstveno kroz procese
- sagledavanja uzroka stresa,
-usvajanja metoda za njegovo prevazilaženje
-kontinuiranog praktikovanja,
razvija se I stabilizuje veština svesne pažnje, koja dugoročno pomaže u kontroli stresa.

Kako deluje Mindfulness-program svesne pažnje

Pokazalo se da vežbanjem Mindfulnesa u kontinuitetu aktiviramo prirodnu sposobnost prisutnosti u sadašnjem trenutku kroz usmeravanje pažnje na sve ono što se direktno doživljava putem čula, misli ili emocija, bez filtera uma.
Već tokom 8 nedelja, aktiviraju se delovi mozga koji većinu vremena nisu aktivni i time se menja njegova fizička struktura. U stanju aktivne, otvorene pažnje usmerene na sadašnjost, misli, emocije, telesne senzacije i okruženje se doživljavaju kroz posmatranje, bez prosuđivanja.
Umesto življenja ''na autopilotu'' u kome smo vođeni navikama, svesna pažnja donosi življenje u trenutku i otvaranje prema iskustvima.

Šta je Mindfulness-program za razvijanje svesne pažnje danas

Mindfulness je baziran na osnovama više stotina godina primenjivanih daleko-istočnih tehnika,
stavljenih u funkciju potreba današnjeg čoveka, na razumljiv, otvoren i jednostavan način.
Mindfulness-svesna pažnja je danas svetski poznat i priznat metod sistematskog mentalnog treninga.
S obzirom na sjajne rezultate koje je Mindfulness postigao tokom poslednjih 40 godina, postao je
i najviše ikada ispitan I naučno dokazan program u istoriji. Desetine hiljada stranica naučnih
istraživanja su potpora i osnov za razumevanje funkcija tela i uma u stresnoj reakciji,
načina koje primenjuje Mindfulness u kontroli stresa, kao i razloga zbog kojih je baš ovaj
program toliko delotvoran.
U savremenom svetu, kada je stres za veliki deo populacije postao hroničan, pojavljuju se I simptomi
koji prate novo-nastalo stanje, kao što su anksioznost, depresija, strahovi I panični napadi, problemi s memorijom I koncentracijom, hipertenzija, astma I dijabetes. Dugotrajni stres takođe potiskuje imuni, reproduktivni I digestivni sistem.
Savremena naučna istraživanja ovog programa dokazuju vidne rezultate u smanjivanju ovih poremećaja. Poslednje studije navode da se primenom ovih tehnika može smanjiti čak I rizik od šloga i srčanog udara.

Efekti Mindfulness programa svesne pažnje:

1.Veća stabilnost u stresnoj reakciji
2.Emocionalni balans
3.Mentalna ravnoteža
4.Bolje razumevanje i komunikacija s okruženjem
5.Veća fleksibilnost u reagovanju,
Za Mindfulness program nije potrebno pred-znanje.

Kada se ovaj program takođe preporučuje:

-U kontroli hroničnog ili akutnog bola
-U kontroli straha i snažnih negativnih emocija
-U razvijanju pažnje fokusa I koncentracije
-U dubljem samo-razumevanju
-U razvijanju emocionalne intiligencije

U kojim slučajevima se ovaj program ne preporučuje:

-Kod bolesti zavisnosti
-Odvikavanja od zavisnosti koje traje manje od jedne godine
-Psihoza
-PTSD
-Kliničke depresije
-Socijalne anxioznosti (ako postoji otpor prema boravku u istom prostoru s ostalim polaznicima,što može predstavljati ograničenje)

Trajanje programa, vreme I mesto održavanja:

Trajanje: Program traje 8 nedelja, počev od nedelje 17. 09.
Vreme: Nedeljom od 18h. U toku programa, preporučuju se redovni dolasci.
Mesto održavanja: Bg Joga centar, Milutina Milankovića 120v, blok 28, Novi Beograd

Program uključuje :

-8 radionica (predavanja+vežbe) u trajanju od 3 sata
-rad u manjim grupama
-štampani radni materijal
-audio-snimke svih praksi
-Mindfulness retreat (jednodnevna progresivna “rekapitulacija” svih praksi koje su naučene tokom programa), po završetku programa

Kotizacija

Kotizacija za ceo program je 18,000. din.
Može se platiti u ratama, za šta je potrebno posebno se dogovoriti.
Popusti- za članove Bg joga centra 15%. Porodićni popust 15% . Popust za rane prijave 15% - ukoliko se iznos uplati u celosti, po prijavi. Grupni popusti su mogući - na upit

O predavaču

Od 2014. Vesna Kostić vodi 8-nedeljne Mindfulness kurseve i radionice po prvi put na našim prostorima.
2015. je završila I Mindfulness Schools program (Program uvažene svetske asocijacije pedagoga i edukatora koji su uveli Mindfulness u preko 1200 osnovnih I srednjih škola).
Kontinuirano praktikuje I edukuje se poslednjih 20 godina, učeći od nekih od najvećih učitelja današnjice. Stekla je tokom godina i višegodišnje korporativno iskustvo, radeći često na rukovodećim I visoko-stresnim pozicijama. Kroz različite deleko-istočne tehnike učila je kako da se bori sa stresom, ali I stekla uvid u duboke, transformišuće puteve samorazvoja. Ovaj lični put transformacije je I njena osnovna inspiracija u vođenju kurseva I radionica danas.
Takođe je licencirani instruktor joge, osnivač Bg joga centra kao I programa Mindfulness Srbija. Od 2016. Organizator je No stress festivala, koji ima za cilj da ukaže na brojne prirodne metode u kontroli stresa,samorazvoju I razvijanju kvaliteta života.


Prijave su i toku na broj 060 3317905 ili mailom Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Više informacija u vezi programa na broj 0603317904.

 


Par tekstova iz novina o Mindfulness programu:

 

Za ljubitelje porodičnog turizma Tivat Apartmani privatan smestaj | Velika ponuda privatnog i hotelskog smeštaja na raznim lokacijama povoljno Apartmani Crna Gora
povoljno Apartmani Crna Gora